מה ההבדל בין בטים להימורי ספורט?

רובנו מכירים את הימורי הספורט, או בשמם השני המוכר “בטים”.

שנכנסים לאתר הימורים סוג הספורט שנראה הכי הרבה בדרך כלל הוא כדורגל, אבל זה לא אומר שזה התחום היחיד שאפשר להמר עליו, נוכל להמר על כל סוגי הספורט השונים (טניס, אגרוף, כדורסל, בייסבול,מרוצי סוסים, קריקט, שחייה וכו’) רק מה שכן, לא בכל אתר הימורים נוכל לקבל את ההזדמנות להמר על כל קטגוריות הספורט. ישנם חלק גדול מהאתרים שמגבילים את עצמם לכמה קטגוריות של ספורט.

שאומרים הימורי ספורט ישר נחשוב על הגוף שמנהל אותם בארץ  – ה”ווינר” רובנו מכירים את ה”ווינר”.

ווינר

המקום היחידי שאפשר להמר בו בארץ בצורה חוקית זה מפעל הפיס (“ווינר”) – “ווינר” הוא הגוף האחראי בארץ למרות זאת המון בוחרים להמר דרך ספקים אחרים מכיוון שהיחס שמקבלים בווינר לעומת אתרי הימורים הוא נמוך יחסית.

בט 365

מה שקורה שמהמרים באתרי הימורים אחרים זה שבדרך כלל היחס שנותנים לנו על ההימור באתר הימורים יהיה הרבה יותר גבוה ממה שה”ווינר” נותן בארץ ובגלל זה המון בוחרים להמר דרך שירותים חיצוניים. היתרון הגדול הוא שבמגוון של אתרים יש יחסים שונים ואפשר לנצל את זה לטובה ולהרוויח מכמה מקורות.

לסוכן הימורים
לחץ על הכפתור >>

הספורט המוכר שהמון אוהבים להמר עליו הוא “כדורגל” ההזדמנויות שיש לנו להרוויח לא נגמרות והדברים שמציעים לנו לפעמים יכולים לבוא לטובתנו, אופציית הליין רץ נותנת לנו את ההזדמנות להמר על כל מה שקורה במהלך המשחק לעומת ההימורים הסטנדרטיים שרובנו מכירים כאשר מהמרים על ניצחון או הפסד של קבוצה.

שמדברים על הימורים בתחום הספורט, היום לעומת פעם, אפשר להמר על המון פרמטרים חוץ מניצחון והפסד של קבוצה, יש המון אופציות של הימורים בזמן המשחק עצמו ולכן ניתנת לנו האופציה להרוויח כסף נתונה לנו בכל זמן אפשרי במשחק.

הדבר החשוב ביותר כאשר מהמרים הוא להמר באחריות רבה, שמענו לא מעט סיפורים לשני הצדדים וצריך לקחת הכל בפרופורציה בשביל שנהנה בצורה המקסימלית ונראה רווחים.

לסוכן הימורים
לחץ על הכפתור >>

רוצה לקבל מידע מסוכן הימורים?

לחצ/י על הכפתור לקבלת עזרה