בלאק ג’ק – כל מה צריך לדעת על חוקי בלאק ג’ק

זה לא קל כמו שזה נראה, ויש המון דרכים לנצח בגדול ולהפסיד באותה מידה. אם אתה רוצה להצליח, אתה צריך לוודא שאתה יודע איך הוא משוחק לפני שאתה מתיישב לשולחן עם הכסף שלך. המאמר הבא יציג בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על חוקי הבלאק ג’ק ויתן לכם מושג כיצד לשחק ביעילות כדי שתוכלו לנצח בגדול!

הבסיס

בלאק ג’ק דומה לפוקר בכך שיש לו ידיים, מנצח ומפסידים. המטרה של בלאק ג’ק היא פשוטה: נצח את היריב שלך מבלי לעבור מעל 21. כדי להתחיל, אתה מציב את ההימור שלך, ואז יחולקו לך שני קלפים –  משם, יש לך ארבע אפשרויות: להכות, לעמוד, להכפיל או לפצל. אם אתה לא אוהב את הקלפים שלך, זכור שאם אתה מכה שוב, אבל עדיין בסופו של דבר עם סך של יותר מ-21 בשני הקלפים כשמוסיפים את הערכים שלהם יחד, אתה מפסיד בצורה אוטומטית.

אסטרטגיה בסיסית

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כשזה מגיע לשחק בלאק ג’ק הוא להשתמש באסטרטגיה מוצקה. אם אתה משחק ליד שולחן שמציע משקאות וקוקטיילים חינם, ייתכן שאתה נוטה לוותר על האסטרטגיה הבסיסית שלך לטובת ספירת קלפים או אסטרטגיות מתקדמות אחרות, אבל לא. שמירה על האסטרטגיה הבסיסית תניב לך יותר כסף לאורך זמן. היסודות פשוטים דיים: הכו תמיד על 17 ו-19 (כמו גם סכומים רכים של פחות מ-17), עמדו על כל הסיכומים הקשים מ-20 עד 21, חלקו זוגות בכל הזדמנות אפשרית למעט אם יש ביד שלכם אס, והכפילו למטה לאחר משיכה של 10 קלפים בלבד אם אין ביניהם אס.

רוצה לשחק בלאק ג'ק?
צור קשר עם סוכן >>

אס

בין אם אתה שומר על אס זו אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שאתה יכול לקבל. בלאק ג’ק טבעי (אס וקלף בעל ערך עשרה) בשני הקלפים הראשונים שלך מזכה אותך ברווח מיידי של 3-2. כאשר תצמד עם ההגרלה הבאה שלך, התועלת של האס הזה תקבע אם תשמור אותו.

דאבל דאון

אפשרות פופולרית נוספת עבור שחקנים שרוצים קצת יותר אקשן היא הכפלה. כאשר אתה מכפיל, במקום להציב הימור נוסף על ההימור המקורי שלך, אתה מציב סכום שווה להימור המקורי שלך במקום ישירות ליד ההימור הראשוני שלך.

פיצול זוגות

למרות המוניטין שלו, בלאק ג’ק הוא משחק מאתגר המסתמך על שילוב של מזל ומיומנות. למרות שאינך יכול לשלוט במזל שלך בכל יד נתונה, אתה יכול להשתמש במשחק מיומן – כמו פירוק זוגות והימור על ידיים רכות – כדי להגדיל את הסיכוי שלך לזכות.

רוצה לשחק בלאק ג'ק?
צור קשר עם סוכן >>

רוצה לקבל מידע מסוכן הימורים?

לחצ/י על הכפתור לקבלת עזרה